Sr_pokretzaradost
19. 9. 2015. // 10-19 h
Kineziološki fakultet, Horvaćanski zavoj 15, Zagreb
"Pokret za radost"
besplatne sportske radionice

Radionice Zagreb

Fitness podij Fitness

Fitness podij

Pole dance

Subota | 19.9.2015. | 18:00

Studio I

Jedna od novijih i u cijelom svijetu sve popularnijih formi fitness-a

Ples na šipci jedna je od novijih i u cijelom svijetu sve popularnijih formi fitness-a.

To je akrobatska vještina koja zahtijeva tjelesnu i psihičku snagu. Plesom na šipci postiže se mišićna snaga, fleksibilnost, fluidnost pokreta, gracioznost i balans.
Učenje je podijeljeno u 3 stupnja: početni, srednji i napredni. Gotovo svaka zdrava osoba oba spola može vježbati na šipci. Učenje se najčešće dijeli na tri osnovna stupnja:

PRVI STUPANJ (početnici)
U prvom stupnju uče se svi okreti na šipci, te penjanja i sjedenja. Nema inverzija. Najveći mišićni rad je osobito na gornjem dijelu tijela (ruke i ramena). Tijekom ovog stupnja koji u pravilu traje oko 2-3 mjeseca  polaznici ojačaju dovoljno i pripreme tijelo za drugi stupanj.

DRUGI STUPANJ (prijelazni ili srednji stupanj)
Na ovom stupnju kreće se s prvim inverzijama, tj tijelo se dovodi u položaj "glavom dolje".
Uče se jednostavne i nešto teže inverzije, a rade sve mišićne skupine. Tijekom drugog stupnja većina polaznika primjetit će velike i pozitivne promjene na svom tijelu. Trajanje drugog i trećeg stupnja u potpunosti ovisi o individualnoj tjelesnoj spremnosti, snazi i volji pojedinca, ali najčešće je trajanje drugog stupnja oko 6 mjeseci. Ovo je vrijeme potrebno da se usvoje svi elementi drugog stupnja, te je nakon toga tijelo dovoljno ojačalo da prijeđe na viši (treći) stupanj.

TREĆI STUPANJ (napredni)
Ovo je vrlo težak stupanj u vježbanju na šipci. Samo redovni i uporni savladaju sve elemente trećeg stupnja na šipci. Jaki "core" je vrlo bitan na ovom stupnju radi postizanja i održavanja balansa dok se držite samo rukama u poziciji "glavom dolje". Trajanje trećeg stupnja je potpuno individualno, ovisi o mentalnoj i fizičkoj snazi. Elementi su jako zahtjevni i teški i potrebna je snaga i volje i tijela da bi se ustrajalo do kraja. Također je potrebno dodatno raditi na tijelu kroz vježbe snage. Ipak, odlučni i uporni vježbači mogu i ovaj stupanj savladati, prosječno vrijeme je oko 9 mjeseci.
Budući da se novi elementi i nihove varijacije formiraju i smišljaju te tako ples na šipci stalno evoluira, učenje nikad ne mora završiti. Usavršavanje tako traje sve dok pojedinac to želi i može.

http://rekreacija.hr/magazin/18

O radionici:

Na radionici ćemo raditi osnove na šipci, uvod u ples na šipci. Pozicije ruku, tehniku okreta, početnički okret, osnove koreografije, zajedeničko vježbanje i rastezanje.


O voditeljici:

Ingrid Jerak

je instruktorica za početnički, srednji i napredni stupanj plesa na šipci. Član je IPDFA udruženja (International Pole Dance Fitness Asociation) ambasadorica za Hrvatsku za PFA (Pole Fitness Association) i članica IDC (Internacional Dance Council). Sutkinja za pole dance i začetnica i organizatorica Hrvatskog natjecanja u plesu i fitnessu na šipci. Utemeljiteljica i organizatorica dva natjecanja: Hrvatsko natjecanje u plesu i sportu na šipci te European Pole Show Art Championship.
Vodi i treninge snage i fleksibilnosti po posebnoj metodi ektremnih vježbi koje sigurno postižu rezultate.
Osmislivši vlastiti program vježbi na sjedalicama, vodi i chair dance-kombinaciju vježbi i plesa na i sa sjedalicama. Performer. Koreograf.

 

   

 


Galerija


Design by