Sr_pokretzaradost
19. 9. 2015. // 10-19 h
Kineziološki fakultet, Horvaćanski zavoj 15, Zagreb
"Pokret za radost"
besplatne sportske radionice

Radionice Zagreb

Fitness podij Fitness

Fitness podij

Mini trampolini

Subota | 19.9.2015. | 13:00

Fit&Fun mini trampolin

Trening na mini trampolinu aktivira cijelo tijelo! Za profesionalce, rekreativce i za klince sa viškom energije!

Fit&Fun mini trampolin zaštićeni je program rekreativnog vježbanja odobren od tima liječnika, fizioterapeuta i instruktora. Jedinstveni je program takve vrste u Hrvatskoj nastao u Rijeci od osnivačice Valentine Santini. U Zagrebu se vježbanje na mini trampolinima odvija od 2013. godine.

Trening na mini trampolinima namijenjen je svima: ženama i muškarcima, djeci,  profesionalcima koji žele poboljšati propriocepciju (balans)  i kondiciju, rekreativcima koji žele smršavjeti i oblikovati tijelo na zdrav način te klincima koji žele ispucati višak energije. 

Sastoji se od dva djela: aerobnog koji traje između 20 i 40 minuta gdje se osnovni aerobic pokreti bez plesne koreografije izvode na trampolinu za ubrzanu redukciju masnog tkiva te anaerobnog za propriocepciju (balans) i oblikovanje tijela. U odnosu na vježbe na podu, ovim načinom vježbanja poboljšavamo održavanje ravnoteže prilikom izvođenja vježbi (propriocepcija). Efekt takvog treninga je pojačavanje kinestetičkog osjećaja položaja tijela i dijelova tijela u prostoru, unapređenje ravnoteže i jačanje ligamentarno-tetivnog aparata.

Trampolin kao rekvizit za vježbanje „čuva“ vaša leđa, stopala, koljena te ostale dijelove lokomotornog sustava. U odnosu na tvrdu podlogu i vježbanje na njoj, mini trampolin je zdrava i vrlo zahvalna opcija, upravo zbog toga što mekana podloga omogućava amortizaciju prilikom svakog pokreta. Trening na mini trampolinu aktivira cijelo tijelo. Aktivira i zanemarene mišiće poput mišića stopala jer se na trampolinu najčešće vježba bez obuće.

 Vježbanje na mini trampolinima nije jedan od treninga koji nam nameću trendovi, već je trening koji ne šteti vašem zdravlju, poboljšava kondiciju, potiče cirkulaciju, utječe na limfni sustav te na taj način izbacuje toksine iz tijela. Vertikalne sile kod skokova naizmjence otvaraju i zatvaraju limfne zaliske, mijenjaju stanični tlak i tako još puno sati nakon vježbanja čiste organizam. Svaka stanica ima dobrobit od poskoka i zato se ovakvo vježbanje zove i stanična tjelovježba.

Kao zanimljivost ističemo rezultat istraživanja koje je objavila NASA da je skakanje na trampolinu tri puta efikasnije od trčanja. Skakanje u vremenu od 10 minuta ima efekt koliko i 30 minuta trčanja. 

Dobrobiti „skakutanja“ na trampolinu za organizam: 

- vježbe snage, ravnoteže, izdržljivosti istezanja i kardio vježbe bez opterećenja na kralježnicu, stopala, koljena i kukove

- jačanje stabilizatora trupa

- povoljno djelovanje u prevenciji osteoporoze

- olakšano ‘podmazivanje’ zglobova

- djelovanje na propriocepciju (balans)

- harmonične vibracije cijelog tijela dovode do prevladavanja blokada

- blagotvorno djelovanje na kardiovaskularnu i limfnu cirkulaciju

- ubrzavanje metabolizma

- redovito korištenje dovodi do redukcije potkožnog masnog tkiva

- regulacija krvnog pritiska

- djelovanje na povećanje imuniteta

- pozitivno djelovanje kod hiperaktivnosti i poremećaja pažnje

- pogodno za provođenje vježbi u rehabilitaciji donjih ekstremiteta i kralježnice i naravno faktor zabave

 

O radionici: 

Instruktorice će vam kratkom demonstracijom prikazati treniranje na mini trampolinima a zatim će se svi sudionici radionice uključiti i aktivno osjetiti čari vježbanja na mini trampolinima. Za radionicu je potrebna sportska odjeća, obuća ne, jer skačemo bosonogi odnosno u čarapama.

O voditeljicama:

Iva Morandini Ćavarović 

Diplomirana knjižničarka, lingvist i komparatist književnosti, majka i licencirana instruktorica grupnih fitness programa. 7 godina svakodnevno trenirala ritmičku gimnastiku kod trenerice iz Rusije. Cijelu srednju školu nastupala i osvajala odličja za Karate klub Musashido, gdje je položila za crni pojas, 1.dan. Tokom studija nastavila trenirati borilačke sportove gdje je jedno vrijeme bila i pomoćni trener Shorin Ji Kempa na Martinovci. Osnovala Udrugu za hrabar pokret Benso sa kolegicom i počela održavati tečajeve samoobrane za žene. Igrala u predstavi "Srce moje kuca za nju" u HNK Zagreb. Imala prekrasnu i ugodnu trudnoću i porod, nakon čega je otkrila i zaljubila se u vježbanje na trampolinu i zahvaljujući tome vratila liniju.

Ivana Kukić 

Diplomirana knjižničarka, profesorica filozofije i kroatistike te licencirana instruktorica grupnih fitness programa. Sportskim duhom i neiscrpnom vrckavom energijom diže na noge sve vježbače. Bavi se slobodnim penjanjem, trčanjem i biciklizmom. Sudjelovala je u brdskoj biciklističkoj utrci BK Bor, “Put šarana”, xco utrci slavonske lige i na natjecanju u boulder penjanju BLOK te trčala štafetni polumaraton Istrian wine run. Drago nam je da imamo osobu ovakve životne energije u svom timu i da je postala ovisnik o vježbanju na mini trampolinima.


Galerija


Design by